PersianCRM را رایگان امتحان کنید.

راهکارهای استارتاپ ها

انتخاب یک CRM برای استارتاپ

وقتی تازه کار خود را شروع می‌کنید، اطلاعات تماس‌ها و سرنخ‌های فروش شما احتمالاً مهم‌ترین دارایی‌هایی هستند که دارید. یک نرم‌افزار CRM به شما کمک می‌کند تا تماس‌های خود را سازماندهی کنید، فرصت‌ها را شناسایی کنید، ارتباطات خود را مرتب نگه دارید، گزارش‌های مورد نیاز خود را دریافت کنید و مهم‌تر از همه، در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید. هنگام انتخاب یک راه‌حل CRM برای کسب‌وکار خود، به سادگی توجه کنید. ممکن است ابزارهایی که امکانات و قابلیت‌های زیادی دارند جذاب به نظر برسند، اما احتمالاً بیشتر آن‌ها را استفاده نخواهید کرد. انتخاب ابزاری با رابط کاربری ساده و نیازمند به آموزش کم یا بدون نیاز به آموزش که با سایر برنامه‌های موجود شما به خوبی کار می‌کند، انتخابی هوشمندانه است.

درخواست دمو رایگان

قابلیتهای مورد انتظار از سیستم CRM برای استارتاپ ها:

راه‌اندازی و پیکربندی سریع

به دنبال یک نرم‌افزار باشید که به راحتی قابل نصب و پیکربندی باشد تا نیازهای فرآیندهای کسب‌وکاری شما را برآورده کند. به عنوان یک استارتاپ، احتمالاً تیم IT اختصاصی ندارید. یک CRM ابری که به راحتی پیکربندی شود، منابع ارزشمند شما را حفظ خواهد کرد.

سهولت در استفاده و مدیریت

سی آر امی انتخاب کنید که رابط کاربری ساده‌ای داشته باشد و برای نمایندگان فروش و مدیران استفاده از آن راحت باشد. اگر تیم نتواند به سرعت وظایف خود را در ابزار انجام دهد، ابزار به جای یک دارایی، به یک مزاحمت تبدیل می‌شود.

دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های مناسب

در انتخاب یک ابزار مهم مانند CRM برای استارتاپ خود، بیشتر بودن ویژگی‌ها لزوماً بهتر نیست. راه‌حلی که انتخاب می‌کنید باید قابلیت‌های مرتبطی داشته باشد که نیازهای شما را برآورده کند و به شما امکان دهد که ویژگی‌های مورد نیاز را اضافه یا حذف کنید.

پشتیبانی عالی از مشتری

: فروشنده‌ای را انتخاب کنید که سابقه‌ای برجسته در ارائه پشتیبانی عالی به مشتریان دارد. نمی‌خواهید در موقعیتی ناخوشایند قرار بگیرید که متوجه اهمیت حیاتی پشتیبانی شوید، وقتی که به داده‌های مشتری دسترسی ندارید و کسی برای کمک به شما وجود ندارد.

قابلیت رشد با شما

با رشد کسب‌وکار شما، نیازهای شما تغییر کرده و پیچیده‌تر می‌شوند. تیم‌های فروش بزرگ‌تر می‌شوند، داده‌های سرنخ‌ها و مشتریان به طور چشمگیری افزایش می‌یابد و فرآیندهای کسب‌وکار شما پخته‌تر و احتمالاً پیچیده‌تر می‌شود. راه‌حل CRM شما باید قادر به سازگاری و مقیاس‌پذیری باشد.

مقرون‌به‌صرفه بودن

جزئیات قیمت‌گذاری CRM را با دقت بررسی کنید. مراقب هزینه‌های پنهان و هزینه‌های بالایی که به طور ناگهانی با عبور از مرزهای استفاده یا اشتراک افزایش می‌یابند، باشید. صرفاً به دلیل داشتن یک پیشنهاد رایگان به صورت بی‌پروا وارد نشوید؛ به تأثیر لایه‌های بعدی بر بودجه خود نیز فکر کنید.

قابلیت‌هایی که باید در یک نرم‌افزار CRM
برای استارتاپ‌ها جستجو کنید:

مدیریت تماس‌ها

آیا CRM به شما اجازه می‌دهد که به راحتی تماس‌های کسب‌وکار خود را وارد و مدیریت کنید؟ پیگیری تماس‌ها در تمام مراحل چرخه عمر برای موفقیت حیاتی است.

مدیریت فرصت‌ها

آیا می‌توانید به راحتی سرنخ‌ها و فرصت‌ها را هنگام عبور از مراحل مختلف فرایند خرید پیگیری کنید؟

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی پایه اصلی بیشتر کسب‌وکارهای کوچک است. آیا CRM امکان پیکربندی و اجرای کمپین‌ها را به راحتی فراهم می‌کند؟

کمپین‌های پیامکی

کمپین‌های بازاریابی پیامکی با رضایت مشتریان می‌تواند راهی عالی برای جلب توجه و حفظ ارتباط با مشتریان باشد. آیا CRM شما امکان پشتیبانی از این نوع کمپین‌ها را دارد؟

تلفن داخلی

آیا CRM از یک راه‌حل تلفنی بدون نیاز به سخت‌افزار پشتیبانی می‌کند؟ این امر برای تیم‌های فروش که نیاز به ارتباط مداوم با مشتریان دارند، حیاتی است

گزارش‌دهی، تحلیل و بینش‌ها

آیا CRM به شما کمک می‌کند تا به راحتی به بینش‌هایی در مورد مشتریان و فرایند فروش دست پیدا کنید؟ یک CRM خوب باید قابلیت‌های گزارش‌دهی قوی با داشبوردهای تحلیلی پر بینش داشته باشد.

جریان‌های کاری اتوماتیک

چقدر آسان است که وظایف تکراری را در CRM خودکار کنید؟ قابلیت‌های اتوماسیون شما را از وظایف وقت‌گیر رها می‌کند و به شما امکان می‌دهد بر روی مشتریان تمرکز کنید.

مدیریت وظایف و همکاری

با رشد کسب‌وکار و پیچیده‌تر شدن فرایندها، همکاری چندین تیم در اطراف نیازهای مشتری ضروری است. آیا CRM باید این روند را بی‌نقص کند؟

اپلیکیشن موبایل

مشتریان و چشم‌اندازهای شما نیاز دارند که در هر لحظه با شما در ارتباط باشند. آیا CRM شما دارای یک اپلیکیشن موبایل جامع است که تیم‌های شما بتوانند از آن برای مدیریت وظایف خود استفاده کنند؟

چرا پرشین سی آر ام بهترین CRM برای کسب‌وکار شماست؟

آسان برای راه‌اندازی و استفاده

شما باید بر روی چیزهایی که برای کسب‌وکارتان مهم است تمرکز کنید. یادگیری یک ابزار پیچیده نباید جزو آن‌ها باشد. پرشین سی آر ام طراحی شده است تا شما را در چند ساعت راه‌اندازی کند. رابط کاربری ساده و آسان است و نیازی به کارشناس IT ندارد.

ساده برای پیکربندی و سفارشی‌سازی

هر کسب‌وکار متفاوت است و شما نیاز به جریان‌های کاری منحصر به فرد دارید. پرشین سی آر ام به شما امکان می‌دهد به راحتی فرایندها و جریان‌های کاری سفارشی را تنظیم کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

پشتیبانی استثنایی در تمام مراحل

تیم پشتیبانی و موفقیت مشتری ما، در هر مرحله از راه برای کمک به شما در به حداکثر رساندن سرمایه‌گذاری خود در CRM آماده است.

پرشین سی آر ام همه چیزهایی را که برای شروع نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد

دموی ما را رایگان امتحان کنید

همین الان با ما در ارتباط باشید و دمو را بررسی کنید!

درخواست دمو رایگان

برای دریافت دمو رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشاوره رایگان

درخواست  مشاوره

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید