CRM کسب و کارهای کوچک
در پرشین سی آر ام، با شما همراه هستیم تا تمامی فرایندهای مدیریت ارتباط با مشتریان از ایجاد قیف بازاریابی و فروش تا ایجاد چرخه وفادارسازی را به صورت کاملا اتوماتیک و سازمان یافته پیاده سازی کنید!
درخواست دمو رایگان
چرا کسبوکارهای کوچک به یک نرم افزارCRM نیاز دارند؟
استفاده از نرم افزارهای صفحه گسترده مثل اکسل و گوگل شیت و نسخههای رایگان بیشتر نرمافزارهای CRM تنها قابلیتهای اولیه برای مدیریت فرایند فروش را فراهم میکند. بسیاری از کسبوکارهای کوچک از این روشها برای ایجاد اولین بانک اطلاعاتی خود استفاده میکنند. اما با رشد کسبوکار، نیازها پیچیدهتر میشود. تیمهای مختلف در مراحل مختلف فروش درگیر میشوند و همه باید همسو و همراستا عمل کنند تا رضایت مشتری حفظ شود. اینجاست که به یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نیاز پیدا میکنید.
استفاده از یک CRM برای کسبوکارهای کوچک میتواند دیدگاه بهتری به کسبوکار شما بدهد و تجربه مشتری را بهبود ببخشد. استارتاپها و شرکتهای در حال رشد میتوانند با ارائه خدمات شخصیسازیشده، مشتریان وفادار به دست آورند. نرمافزار CRM ابزاری حیاتی برای کسبوکارهای کوچک است زیرا باعث افزایش فروش، بهبود همکاری تیمی و انجام به موقع وظایف کلیدی میشود.
قبل از استفاده از CRM: آشفتگی در فرایند فروش
زمانی که کسبوکارهای کوچک به نرم افزارهای صفحه گسترده و ایمیلها برای مدیریت اطلاعات مشتریان متکی هستند، اوضاع میتواند بسیار آشفته شود. تیمهای فروش وقت زیادی را صرف بهروزرسانی اطلاعات میکنند، همکاری با دیگر تیمها مشکل است و نسخههای مختلفی ایجاد میشود که ممکن است اطلاعات مهم به اشتباه ویرایش یا حذف شوند. این مسائل باعث میشود تمرکز اصلی از مشتری منحرف شود.با قابلیت تحت وب و شبکه داخلی، دسترسی به دادهها از هر مکان و در هر زمان آسان است، که این ویژگی برای تیمهای پخش شده در مکانهای مختلف بسیار مهم است. پشتیبانی 24/7 ما تضمین میکند که هیچوقت تنها نخواهید بود و همیشه کمک لازم را دریافت میکنید. علاوه بر این، ابزارهای گزارشدهی و تحلیلهای پیشرفته به شما کمک میکند تا تصمیمات بهتری بگیرید و کسبوکار خود را به سمت موفقیت هدایت کنید. با پرشین سی آر ام هر ارتباطی به یک فرصت تبدیل میشود.
بعد از پیادهسازی CRM: سازماندهی فرایند فروش
CRM به کسبوکارهای کوچک کمک میکند تا فرایند فروش خود را به بهترین شکل مدیریت کنند و با چالشهای عملیاتی به خوبی مقابله کنند. اطلاعات در یک مکان امن و یکپارچه، ذخیره می شوند، تیمها به راحتی همکاری میکنند و تیم های بازاریابی میتوانند سرنخهای بیشتری ایجاد کنند، سریعتر معاملات را نهایی کنند و خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند. CRM همچنین به شما کمک میکند تا کلیه اطلاعات درون نرم افزارهای سازمان را یکپارچه سازی کنید. مانند سیستم های بازاریابی ، تبلیغات ، فروش ، مالی و غیره. این یکپارچگی باعث میشود که تمامی تیمها دیدگاه مشترکی از مشتری داشته باشند و بتوانند نرخ رضایت مشتری را افزایش دهند.
مزایای CRM جامع برای کسبوکارهای کوچک
نرمافزار CRM فقط برای سازمانهای بزرگ نیست؛ بلکه کسبوکارهای کوچک نیز از مزایای آن بهرهمند میشوند. داشتن یک سیستم پیگیری فروش منظم و متمرکز به شما این امکان را میدهد که بهتر بر روی استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتری تمرکز کنید. یک CRM میتواند ابزاری ارزشمند باشد که با خودکارسازی وظایف وقتگیر، توسعه تاکتیکهای جدید برای جذب مشتری و ارائه بینشهای ارزشمند در مورد روندهای فروش به کسبوکارها کمک کند.با قابلیت تحت وب و شبکه داخلی، دسترسی به دادهها از هر مکان و در هر زمان آسان است، که این ویژگی برای تیمهای پخش شده در مکانهای مختلف بسیار مهم است. پشتیبانی 24/7 ما تضمین میکند که هیچوقت تنها نخواهید بود و همیشه کمک لازم را دریافت میکنید. علاوه بر این، ابزارهای گزارشدهی و تحلیلهای پیشرفته به شما کمک میکند تا تصمیمات بهتری بگیرید و کسبوکار خود را به سمت موفقیت هدایت کنید. با پرشین سی آر ام هر ارتباطی به یک فرصت تبدیل میشود.
برخی از مزایای کلیدی یک CRM:
اطلاعات متمرکز از جمله جزئیات پرسونا، تاریخچه خرید و ترجیحات مشتری در یک پلتفرم.
کاهش زمان صرف شده برای وظایف تکراری با خودکارسازی فرایندهایی مانند پیگیریها، ایمیلها و پرورش سرنخها.
دسترسی به اطلاعات مشتری در هر زمان و هر مکان با استفاده از برنامههای موبایل CRM مبتنی بر تکنولوژی ابری.
اتخاذ تصمیمهای هوشمندانهتر با استفاده از تحلیلهای لحظهای که همه شاخصهای عملکرد، پیشبینیها و روندهای آینده را نشان میدهد.
پیگیری تعاملات مشتری از طریق کانالهای مختلف مانند تماسها، ایمیلها، چت و رسانههای اجتماعی.
مشاهده تمام مراحل فرایند فروش و هدفگذاری برای افزایش نرخ تبدیل.
چرا پرشین سی آر ام بهترین CRM برای کسبوکار شماست؟

سهولت در راه اندازی و پیکربندی
پرشین سی آر ام به گونهای طراحی شده است که در عرض چند ساعت راهاندازی شود و به هیچ دانش فنی پیچیدهای نیاز ندارد.

قابلیت سفارشی سازی و توسعه آسان
هر کسبوکاری منحصر به فرد است و پرشین سی آر ام به شما امکان میدهد به راحتی فرایندهای کاری خود را سفارشیسازی کنید.

پشتیبانی بی نظیر در تمامی مراحل
تیم پشتیبانی ما در هر مرحله همراه شماست تا از سرمایهگذاری خود در CRM بیشترین بهره را ببرید.

مدیریت آسان سرنخها
با استفاده از وب فرم ها، یکپارچهسازی با رسانههای اجتماعی و تلفن، سرنخها را به راحتی جذب کنید.

ارتباط و پرورش سرنخها
با استفاده از کمپینهای شخصیسازی شده از طریق نقاط تماس مختلف با سرنخها ارتباط برقرار کنید.

تلفن داخلی
برقراری ارتباط با مشتریان از طریق تلفن داخلی و ضبط مکالمات.

پیگیری معاملات
مشاهده، سازماندهی و مدیریت معاملات با نماها و فیلترهای سفارشی.

افزایش رضایت مشتری
حل سریع مسائل مشتری و بهبود کارایی پشتیبانی.

ارائه بهترین تجربه
استفاده از قابلیتهای مدیریت پروژه داخلی برای همکاری با تیمها در ارائه بهترین تجربه به مشتری.

افزایش بهرهوری
حل سریع مسائل مشتری و بهبود کارایی پشتیبانی.
همین الان با ما در ارتباط باشید و دمو را بررسی کنید!